تابلو فرش عشوه گری در شرکت تابلو فرش ایران

تابلو فرش عشوه گری
تابلو فرش عشوه گری

مقدمه ای بر اصل پیدایش تابلو فرش عشوه گری و نقاشی آن 

می توان گفت در تمام جوامع بشری از قدیم الایام تا امروز، زن یکی از موضوعات مهم آثار نقاشان است.
بهره گیری از ظرافت و زیبایی اندام بانوان زمینه ساز خلق آثار ارزشمندی شده است.
البته لازم به ذکر است که به تصویر کشیدن این زیبایی در بین نقاشان داخلی و خارجی تفاوت چشمگیری داشته است.
نتایج مطالعات مختلف در مورد نقاشی زنان در دو کشور ایران و فرانسه در یک بازه زمانی ( زمان فتحعلی شاه و لوئی پانزدهم )حاکی از آن است که به دلیل
تفاوت زیرساخت های فرهنگی ایران و فرانسه، نگاه آنها به زن معنای متفاوتی می دهد.
با این وجود، در هر دوی آنها با نگاه مادی و با دید بهره کشی جنسی، به زنان می نگرند . و با همه تفاوت های فرهنگی در این نگاه به زن سهیم هستند.
در این مقاله می خواهیم به عشوه گری  زنان در نقاشی های فرانسوی  بپردازیم.

سبک روکوکو در ایجاد تابلو فرش عشوه گری در نقاشی های فرانسوی 

در این قسمت  به نقاشی به سبک  روکوکو می پردازیم.
سبک روکوکو واقعاً زنانه است.
با عقب رانده شدن هنر کلیسا و دربار، فرصتی برای اشراف به وجود می آید تا از هنر، به ویژه نقاشی، حمایت کنند تا تحول بزرگی  در نقاشی ایجاد کنند.
همزمان با رشد و شکوفایی سبک روکوکو که توسط معشوقه لویی پانزدهم،مادام دو پومپادور حمایت می‌شد، شرایطی پیش آمد که اشراف پاریس
آرزوهای خود را به هنرمند منتقل کردند .و واقعیت‌های زندگی خود را همراه با هرزگی خود منعکس می کردند.
نقاشی ها . در دوره صحنه های اجتماعی زنانه، تصاویر مذهبی و تاریخی جای خود را به هنر دوستان می دهد.
دیگر شاهد حضور مریم عذرا در تابلوها نیستیم که نشان از کمرنگ شدن رنگ دین داشت.
از آنجایی که زنان کانون اصلی جامعه هستند، تمایل ذاتی به دیدن تصاویر برهنه وجود دارد.
این موضوع باعث می شود که نقاشی های نیمه برهنه زنان در نقاشی های دیواری ساختمان دولیت، نقاشی های اتاق نشیمن، حتی روی اجاق ها و
شومینه ها وجود داشته باشد.
در این دوره، مردان مراقب زنان هستند. چون زن روح جامعه است. و این چیز عجیبی نیست. و در واقع این زنان هستند که مردان را مانند عروسک در آغوش
می گیرند و با عشوه گری سعی در جلب مردان دارند. 

تابلو فرش عشوه گری در نقاشی های باراک 

در نقاشی های باراک زنان بالغ و کامل جای خود را به دخترانی ظریف و لاغر داده اند.
مردان در مجامع عمومی دور زنان می گردند.
آنها را به گفتگو دعوت می کنند و با جان و دل در خدمتشان هستند و این واقعیت جامعه است که در نقاشی های به جا مانده از آن دوران متجلی است.
این به وضوح در ملیله های معاشقه قابل مشاهده است.

تابلو فرش عشوه گری 

مردی بین دو زن نشسته است که هر دو با عشوه سعی در جلب توجه مرد دارند.
و همانطور که قبلا ذکر شد، مردان نیز توجه زنان را به خود جلب می کنند و هر کاری که می خواهند برای آنها انجام می دهند.
نوع فرش، بافت دار یا چاپ شده این فرش به دو صورت بافت دار و چاپی قابل تولید است.

تابلو فرش عشوه گری بافتی 

فرش بافت به گونه ای تهیه می شود که ابتدا یک نقشه کار تهیه می شود. سپس این نقشه به صورت بافت تهیه می شود.
البته ماشین بافی. در دستگاه های بافنده ماشینی فرش ها به صورت جفتی بافته می شوند و تابلو فرش نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
در خواب پایین فرش به صورت معکوس بافته می شود که تاثیری بر ماهیت کلی فرش ندارد .
اما در تابلوهایی که دارای نوشته هستند در خواب پایین نوشته به صورت معکوس بافته می شود.
فرش بافت در سایزهای 70*50—100*50—70*100—150*100 قابل تولید می باشد.
که البته در سایزهای بزرگتر از این مقدار و همچنین در سایزهای بین این سایزها قابل تولید است. اما در فرش های چاپی وضعیت متفاوت است.

تابلو فرش عشوه گری به صورت چاپی 

اگر فرش معاشقه چاپ شده است، می توانید هر طرحی را که دوست دارید با همان رنگ ها چاپ کنید.
سایزهای قابل تولید برای تابلو فرش چاپی به شرح زیر است:
سایز 20*30
سایز 25*35
سایز 35*50
سایز 40*60
سایز 50*70
سایز 80*120
سایز 100*70
سایز 100*100
سایز 150*100
سایز 225*150
فرش بین این سایزها قابل تولید است.

قیمت تابلو فرش عشوه گری 

قیمت تابلو فرش عشوه گری بستگی به چاپی بودن و یا بافت بودن آن دارد . 
اگر بافته شود قیمتش از چاپ بیشتر است چون دوتایی بافته می شود.
اما اگر فرش چاپ شده باشد بستگی به سایز آن دارد. هرچه سایز فرش بزرگتر باشد قیمت فرش بالاتر می رود.
برای اطلاع از قیمت فرش می توانید با شماره 09901879046 تماس بگیرید. برای مشاهده انواع فرش ما در تلگرام اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده انواع فرش های ما در ایتا اینجا کلیک کنید. برای دیدن صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگشت به بالا
تولید کننده انواع تابلو فرش در ایران